Наша
історія

IX - XI століття
З давніх-давен (згадки зустрічаються у греків ще у V столітті до н. е) річка Дніпро була основним та зручним торговельним шляхом. Розповімо коротко, як на ній формувалося судноплавство та що передувало створенню компанії «Укррічфлот» — корпорації з понад віковою історією.
1835-1900

В 1835 році виникла перша пароплавна компанія на Дніпрі. 2 її пароплави буксирували баржі з каменем для будівництва Київської фортеці та Чернігівського шосе (нині Броварське шосе).

В 1858 році з'явилося «Суспільство пароплавства по Дніпру і його притоках», а пізніше — «Друге Товариство пароплавства по Дніпру і його притоках» з розпорядником Давидом Марголіним. На початку ХХ століття на Дніпровському басейні вже нараховувалося 382 самохідних та 2226 несамохідних суден.

1922
Створено Управління річковим транспортом Дніпра. Саме з цього року розпочалася офіційна історія Компанії.
1923-1926
Засновані два пароплавства: Верхньо-Дніпровське з центром в Києві та Нижньо-Дніпровське з центром у Херсоні. З часом вони об'єдналися у Дніпровське пароплавство.
1932
Завдяки тому, що були введені в дію Дніпровська гідроелектростанція, гребля і шлюз, Дніпро став судноплавним від верхів'я до гирла. На берегах річки виросли великі порти: Київський, Дніпропетровський, Херсонський, побудований і оснащений технікою новий найбільший на Дніпрі — Запорізький річковий порт.
1941-1945
В роки Другої світової війни господарство Дніпровського басейну зазнало величезних втрат, адже майже весь річковий флот був затоплений. Проте активні відновлювальні роботи дозволили вже в травні 1945 року запустити діяльність Дніпровського та Дніпро-Двінського пароплавства (в 1947 році перейменованого в Верхньо-Дніпровське пароплавство) та подвоїти кількість перевезень Дніпром у порівнянні з 1944 роком.
1965-1969

У 1965 році Дніпровське пароплавство отримує статус Головного управління річкового флоту при Раді Міністрів УРСР. Таким чином розширюються географія та можливості перевезень, наприклад, стають можливими безперевалочні перевезення експортно-імпортних вантажів між портами Дніпра, Дунаю, Чорного і Середземного морів.

У ці роки також ведеться основне будівництво Миколаївського річкового порту, історія якого розпочалася ще в 1882 році.

1988-1999

У 1988 році головне управління річкового флоту реорганізується у виробниче об'єднання «Головрічфлот» Міністерства транспорту УРСР. А 29 грудня 1989 було підписано постанову РМ УРСР про створення першого в республіці міжгалузевого державного об'єднання річкового транспорту — МДО «Укррічфлот».

1992-1995

У 1992 році на базі «Головрічфлоту» створена Акціонерна судноплавна компанія «Укррічфлот». В 1995 році компанія розпочинає роботу над проектом будівництва нових суховантажних суден типу «Десна» вантажопідйомністю 3500 тонн.

2022

Сьогодні UKRRICHFLOT продовжує невпинно розвиватися та змінюватися. З метою активного розвитку аграрного напрямку побудовано та введено в експлуатацію два портові елеватори в Дніпрі та Херсоні та два криті зернові склади в Дніпрі та Миколаєві. Компанія оптимізує систему управління та впроваджує сучасні IT-рішення.

Контакти

Ми Вам зателефонуємо!

Оберiть тему